Black Friday 2024 la CashClub: promotii, discounturi, coduri de reducere colosale la peste 1000 de magazine
20.10.2024 | Cashback, Coduri de reducere, Copii si jucării, Lifestyle, Cadouri, Cel mai bun produs din categorie
Dragi Membri CashClub,
Pe 8 Noiembrie dam startul cele mai mari campanii din an: BLACK FRIDAY 2024. O sa aveti parte de promotii, discounturi, coduri de reducere colosale la peste 1000 dintre magazinele noastre partenere.
Iata o scurta istorie despre fenomenul BLACK FRIDAY, din momentul nasterii, pana in timpurile prezente:
Nu uita sa stai pana la final unde vom adauga in permanenta si in TIMP REAL cele mai noi OFERTE SI REDUCERI DE BLACK FRIDAY 2024. Reducerile de BLACK FRIDAY 2024 vor cuprinde articole, produse si servicii ale magazinelor din toate categoriile de pe cashclub.ro: COPII SI JUCARIII / FASHION / BEAUTY/ ELECTRO / IT&C / CARTI / SPORT / VEGAN / SUSTENABIL / FARMA / CASA / PETS / AUTO / CEASURI / FLORI SI CADOURI / 18+ / RETAIL&ALTELE / SERVICII / BIROTICA / BIJUTERII / MADE IN RO / ALIMENTE / ALCOOL SI CAFEA. Reducerile de Black Friday 2024 pot fi vazute aici.
Iata cateva lucruri fascinante despre Black Friday la nivel mondial
Black Friday a evoluat de la o traditie americana post-Ziua Recunostintei intr-un fenomen global de retail. Iata cateva fapte interesante si uimitoare despre Black Friday in intreaga lume:
1. Black Friday a inceput ca o traditie din SUA
Termenul "Black Friday" s-a referit initial la o criza financiara din 1869, dar mai tarziu a fost asociat cu ziua de dupa Ziua Recunostintei in anii 1950. A devenit cunoscuta ca inceputul sezonului de cumparaturi pentru sarbatori, cand retailerii vedeau cum finantele lor treceau "pe negru" (devenind profitabile) datorita vanzarilor crescute.
2. Black Friday este sarbatorit in peste 50 de tari
Desi Black Friday a inceput in SUA, acum este recunoscut in peste 50 de tari. Natiuni precum Marea Britanie, Canada, Australia, Germania, Brazilia si chiar Africa de Sud au adoptat sarbatoarea de shopping, adesea cu abordari unice si oferte adaptate pietelor locale.
3. Black Friday este relativ nou in Marea Britanie
Black Friday a devenit popular in Marea Britanie abia in jurul anului 2010, cand companii americane precum Amazon si Walmart (prin subsidiara sa ASDA) au introdus traditia. De atunci, a crescut pentru a deveni una dintre cele mai mari zile de cumparaturi din Regatul Unit, rivalizand cu reducerile din Boxing Day.
4. Black Friday nu este intotdeauna intr-o zi de vineri
Multi retaileri au extins vanzarile de Black Friday pentru a cuprinde saptamani sau chiar luni, incepand de la inceputul lunii noiembrie. Termeni precum "Black Friday Week" si "Cyber Week" au devenit obisnuiti, cu unele magazine oferind oferte "Early Black Friday" cu saptamani in avans. Urmareste campania noastra de Black Friday aici ca sa fii la curent primul cu cele mai mari reduceri.
5. Brazilia il numeste "Black Fraude"
In Brazilia, Black Friday este uneori numit in gluma "Black Fraude" deoarece unii retaileri au fost prinsi crescand preturile inainte de eveniment pentru a face reducerile sa para mai mari decat sunt. Drept urmare, cumparatorii brazilieni sunt precauti si se bazeaza pe instrumente de urmarire a preturilor. Consulta comparatorul nostru de preturi pentru a putea afla preturi reale ale produselor pe care le “vanezi” la reducere.
6. Canada are propria traditie de "Boxing Day"
Inainte de a deveni popular in Canada, cea mai mare zi de cumparaturi era Boxing Day pe 26 decembrie. Acum, retailerii canadieni ofera atat reduceri de Black Friday, cat si de Boxing Day, creand doua momente majore de shopping in timpul sezonului de sarbatori.
7. In Franta, era ilegal sa se faca publicitate pentru Black Friday
Legea franceza interzice companiilor sa promoveze reduceri in afara perioadelor oficiale de vanzari ("soldes") stabilite de guvern, pentru a proteja afacerile mici. Cu toate acestea, din cauza cererii mari, multi retaileri ofera totusi reduceri in jurul Black Friday, promovandu-le ca vanzari de "Black Week".
8. Africa de Sud: O tendinta in crestere
Black Friday este relativ nou in Africa de Sud, castigand popularitate in jurul anului 2014. A devenit cea mai mare zi de cumparaturi a anului, cu reduceri la o gama larga de produse, de la electronice la alimente.
9. "Singles' Day" din China este chiar mai mare decat Black Friday
In timp ce Black Friday este imens, Singles' Day din China, pe 11 noiembrie, este cel mai mare eveniment de cumparaturi online din lume. Creat de Alibaba in 2009, genereaza miliarde de dolari in vanzari in doar 24 de ore, depasind Black Friday si Cyber Monday la un loc.
10. Mexicul sarbatoreste "El Buen Fin" in loc de Black Friday
In Mexic, "El Buen Fin" ("Sfarsitul bun") este echivalentul Black Friday si se tine in weekendul dinaintea sarbatorii Revolutiei Mexicane din noiembrie. Dureaza cateva zile, cu reduceri la o varietate de produse si servicii.
11. Australia a rezistat initial Black Friday
Black Friday a fost initial lent sa prinda in Australia, deoarece tara are propria traditie de vanzari post-Craciun. Cu toate acestea, a castigat o tractiune semnificativa in ultimii ani, atat retailerii traditionali, cat si cei online oferind reduceri substantiale.
12. In unele tari europene, este numit "Black Week" sau "Black Days"
Pentru a raspandi frenezia cumparaturilor si a evita aglomeratiile, multi retaileri europeni se refera la perioada extinsa de vanzari ca "Black Week" sau "Black Days." Acest lucru permite ca reducerile sa fie distribuite pe parcursul mai multor zile.
13. Nu toate tarile folosesc termenul "Black Friday"
Unele tari au adaptat reducerile de Black Friday sub alte denumiri. De exemplu, in Spania, este uneori numit "Viernes Negro", iar in Rusia, "Чёрная пятница" (Chernaya Pyatnitsa).
14. Cumparaturile online domina Black Friday
In timp ce Black Friday invoca initial imagini cu magazine aglomerate, cumparaturile online au preluat acum conducerea. In SUA, peste jumatate din toate achizitiile de Black Friday sunt facute online, iar aceasta tendinta este reflectata la nivel mondial. Comoditatea cumparaturilor online a dus, de asemenea, la cresterea "Cyber Monday" pentru oferte axate pe tehnologie.
15. Black Friday este interzis in unele tari
In tari precum Coreea de Nord si Venezuela, unde exista provocari economice sau restrictii, Black Friday este fie interzis, fie nu are o prezenta reala. In alte locuri, precum India, conceptul este in crestere, dar nu este inca mainstream.
16. Retailerii folosesc "doorbusters" pentru a atrage clienti
Termenul "doorbusters" se refera la produse cu reduceri profunde, concepute pentru a atrage clientii in magazine. Aceste produse sunt adesea limitate ca numar, creand un sentiment de urgenta si competitie. Aceasta tactica este folosita la nivel mondial pentru a creste traficul in timpul Black Friday.
17. Impactul asupra mediului si criticile
In ultimii ani, a existat o reactie impotriva consumerismului asociat cu Black Friday. Grupurile de mediu critica risipa si supra-consumul pe care le promoveaza. Ca raspuns, unele companii ofera campanii de "Green Friday" axate pe sustenabilitate sau participa la "Buy Nothing Day" ca protest impotriva sarbatorii de shopping.
18. Cele mai populare achizitii de Black Friday variaza in functie de regiune
In SUA, electronicele precum televizoarele si consolele de jocuri sunt cele mai vandute, in timp ce in Europa, articolele de moda si aparatele mici domina. In America Latina, smartphone-urile si electrocasnicele sunt cele mai cautate produse.
19. Un "Black Friday" a insemnat odata o criza financiara
Inainte de a deveni sinonim cu cumparaturile, "Black Friday" era folosit pentru a descrie crize financiare, in special prabusirea pietei de aur din SUA in 1869. Aceasta referinta istorica a dat termenului o conotatie negativa pana cand a fost rebranduit ca o zi de shopping in secolul 20.
20. Black Friday nu mai este cea mai mare zi de cumparaturi din SUA
Surprinzator, sambata dinaintea Craciunului, cunoscuta sub numele de "Super Saturday", a depasit recent Black Friday in volumul de vanzari. Cumparatorii de ultim moment umplu magazinele pentru a cumpara cadouri, facand din aceasta o zi de cumparaturi mai mare decat Black Friday.
Asadar, se pare ca Black Friday s-a transformat dintr-un eveniment centrat pe Statele Unite intr-o sarbatoare globala, fiecare tara adaugandu-si propria nota la celebrare. Pe masura ce continua sa evolueze, intelegerea acestor fapte interesante poate ajuta cumparatorii sa navigheze mai eficient in sezonul reducerilor si sa aprecieze impactul sau la nivel mondial.
Iata ce trebuie sa faci ca sa ai acces primul la campania de BLACK FRIDAY 2024:
Pasul 1: Creeaza-ti un cont GRATUIT CashClub.
Cum descarc aplicatia CashClub GRATUIT si RAPID?
De pe Google Play, o poti descarca de aici.
Din Apple Store o poti descarca de aici.
Sau o poti descarca pe calculator, printr-o extensie de browser pentru Chrome, de aici.
Pasul 2: Alege magazinul unde vrei sa faci cumparaturi din lista de peste 1000 de magazine partenere.
Pasul 3: Da click pe magazin si fa cumparaturi ca de obicei.
Pasul 4: Primesti cashback in contul tau CashClub in termenul mentionat la magazinul partener.
Incepand cu 10 Noiembrie, aici vom adauga LIVE toate reducerile de BLACK FRIDAY 2024!