Despre magazin

Ce vei gasi in Carrefour, Universul casei tale?

->Tex and Fasion cu colectii de imbracaminte, incaltaminte, lenjerii, pijamale, accesorii pentru femei, barbati, bebelusi si copii, Textile pentru casa (prosoape, asternuturi de pat, perne, pleduri, paturi si pilote, textile pentru bucatarie si living, Electrocasnice mici, Electrocasnice mari si climatizare, TV, Audio&Home Cinema, Telefoane, tablete si laptopuri, Casa, Gradina si Petshop, Jocuri si jucarii, Articole pentru bebelusi, Carti, papetarie si ghiozdane, Articole sportive, Auto&brico, Cosmetice si ingrijire personala, Bacanie&lichide

Carrefour este un retailer francez cu operatiuni in aproape 30 de tari, cu magazine in intreaga lume si in aproximativ 1000 de locatii drive-thru. Infiintata in 1959, hipermarketurile reprezinta cea mai mare parte a vanzarilor in Franta, iar compania se extinde departe de stilul sau initial de hipermarket. Hipermarketul Carrefour reuneste o gama larga si diversa de produse, atat alimentare cat si non alimentare, printre care produse textile, de casa, pentru masina, electronice si electrocasnice.

In iunie 1960, a fost deschis cel mai important supermarket Carrefour. Grupul Carrefour are 4 industrii de comert: hipermarketuri, supermarketuri, cash and carry si magazine. Grupul are, de asemenea, aproximativ 9.900 de magazine detinute de companie si in franciza.

In iulie 2023, Carrefour a anuntat ca a incheiat un acord cu grupul Louis Delhaize pentru a achizitiona bannerele Cora si Match in Franta. Tranzactia a inclus achizitia a 55 de hipermarketuri si a 77 de supermarketuri.

In ceea ce priveste istoria Carrefour, primul hipermarket a fost deschis pe 15 iunie 1963 in localitatea Sainte-Genevieve-des-Bois, o localitate din apropierea Parisului, avand peste 2500 de metri, de trei ori mai mare decat orice alt retailer de atunci. Vizionarii din spatele acestui concept sunt Dennis Defforey, Jacques Defforey si Marcel Fournier. Atat Marcel Fournier cat si fratii Defforey aveau experienta in retail, fratii Defforey au lucrat pentru compania familiei, Badin-Defforey, specializata in comercializarea produselor alimentare, in timp ce Marcel Fournier avea un magazin de proximitate. Se spune ca ideea i-a venit lui Marcel Fournier cand sotia lui era nemultumita de faptul ca la magazinul lor se gasesc doar produse alimentare si nu au nici haine, nici tesaturi. Cei trei parteneri au fost influentati de “Papa Retailului”, Bernardo Trujillo, participand la numeroase seminarii pe conceptul vizionar “under one roof” in SUA. 39 de ani mai tarziu, in anul 2001, pe 27 iunie, Carrefour a fost primul retailer care a adus conceptul de hipermarket si in Romania, punand astfel bazele pietei de retail “under one roof”.

In tara noastra, primul Carrefour a fost deschis in zona Militari, mai exact pe Autostrada Bucuresti-Pitesti, com.Chiajna, jud.Ilfov. Cu 55.000 de articole hipermarketul a fost inaugurat pe 27 iunie 2001 de catre echipa Carrefour in frunte cu directorul general din acea perioada, Francois Oliver.

In in septembrie 2009, Carrefour a lansat in Romania gama proprie de produse. Marca Proprie Carrefour insumeaza produse alimentare si non – alimentare care respecta toate standardele de calitate ale grupului, ce rezulta dintr-un parteneriat incheiat cu furnizorii locali. 

Carrefour a implementat si sistemul "Filiera Calitatii Carrefour" pentru carnea de porc, morcovi si cartofi. Filiera Calitatii reprezinta garantia ca aceste produse sunt in conformitate cu cele mai inalte standarde ale calitatii. Cu ajutorul ei, Carrefour doreste sa incurajeze si sa sustina dezvoltarea producatorilor romani, care valorizeaza patrimoniul natural romanesc. In anul 2008 Carrefour pune bazele filierei calitatii pentru Porc, in 2010 pentru morcovi, iar in 2011 pentru cartofi.

Tot in magazinele Carrefour, clientii pot gasi si produse bio, produse dietetice precum si produse specifice unor alte tari (Franta, Spania, Italia, Mexic, tari asiatice, etc.).

Conform studiului Emotional Branding din 2014 al 360 Insights Carrefour isi mentine pozitia de lider pe Emotional Branding Index. Magazinele Carrefour reprezinta adevarate micro-universuri in care sunt implementate proiecte special gandite pentru a oferi consumatorului o experienta unica, noua, un plus de valoare si a scoate in evidenta faptul ca ofera consumatorilor o gama larga de produse (asiatice, frantuzesti, romanesti, italienesti etc).

Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa. In fiecare zi, Carrefour primeste in magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea intreaga, oferindu-le o gama larga de produse si servicii la preturi echitabile.

In Romania, grupul Carrefour numara 341 de magazine dintre care 37 hipermarketuri 'Carrefour', 262 supermarketuri (221 magazine 'Market' si 41 magazine 'Express Orange'), 42 magazine de proximitate 'Express', 8 magazine de proximitate 'Contact', cat si un magazin online pe www.carrefour.ro