Despre magazin

Nu cred ca este roman care sa nu fi spus sau auzit… ia ceva si de la Mega!

Ce poti lua de la Mega? -> Fructe si legume proaspete, lactate, oua, mezeluri, carne si preparate gata facute, produse congelate, paine, cafea, cereale si produse de patiserie, prajituri, dulciuri si snacksuri, ingrediente culinare, apa si sucuri, bauturi si tutun, produse pentru o alimentatie sanatoasa, produse vegane si vegetariene, produse pentru mama si copilul, cosmetice si ingrijire personala, curatenie si nealimentare, produse pentru animalele de companie, produse sezoniere. 

Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania, facand parte din grupul international Ahold Delhaizei. A fost fondat in 1995, detine peste 9000 de angajati si o retea care cuprinde in prezent peste 800 de magazine in: Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Brasov, Targoviste, Timisoara, Cluj, Iasi si alte orase din tara (vezi toate magazinele aici). In 2020 Mega Image a sarbatorit 25 de ani de la lansarea primului magazin in Romania.

Mega Image ofera o gama larga de produse alimentare, non-alimentare si de proximitate, inclusiv:

Produse alimentare: fructe, legume, carne, lactate, produse de panificatie, conserve, produse congelate, bauturi
Produse non-alimentare: produse de ingrijire personala, produse de curatenie, produse electronice, jucarii, articole de papetarie
Produse de proximitate: produse pentru micul dejun, produse de patiserie, produse de panificatie, produse de cofetarie, produse de catering.

Mega Image se concentreaza pe oferirea unei experiente de cumparaturi placute si eficiente pentru clientii sai. Magazinele sunt bine organizate si usor de navigat, iar personalul este prietenos si prompt. Compania ofera, de asemenea, o varietate de servicii si promotii pentru a-si recompensa clientii, inclusiv:

Cardul de fidelitate Mega Image: cardul ofera clientilor reduceri si beneficii exclusive
Livrare la domiciliu: Mega Image ofera livrare la domiciliu pentru comenzile de peste 100 de lei
Aplicatia Mega Image: aplicatia permite clientilor sa plaseze comenzi online, sa urmareasca comenzile si sa beneficieze de oferte exclusive

Mega Image este un jucator important pe piata de retail din Romania. Compania este cunoscuta pentru calitatea produselor, gama larga de produse si serviciile excelente oferite clientilor. Conceptul Shop&Go a fost lansat pe piata din Romania in anul 2010, ajungand In prezent la peste 400 magazine. Magazinele Shop&Go vin in intampinarea clientilor care doresc sa-si faca cumparaturile rapid, aproape de casa.

In 2015, Mega Image si-a extins portofoliul de brand-uri cu un nou concept de magazin: Gusturi romanesti, sub care reuneste produse autentice care aduc aproape savoarea inconfundabila a delicateselor si bunatatilor pur romanesti. Cu o gama larga de produse marca proprie exclusive, cornere speciale si concept stores care ofera o experienta de shopping deosebita, Mega Image isi propune sa fie prima alegere a clientilor in ceea ce priveste alimentele proaspete, calitatea produselor si sortimentatia unica si diversificata, toate oferite intr-un mediu ambiant cu un caracter original si inconfundabil.

Mega Image a inregistrat o crestere constanta a cifrei de afaceri si a profitului in ultimii ani. In 2022, compania a avut o cifra de afaceri de 2,6 miliarde de euro si un profit de 200 de milioane de euro.

In 2024 Mega Image a obtinut, pentru al doilea an consecutiv, certificarea Top Employer, acordata de Top Employers Institute, cel mai important jucator mondial din domeniul certificarilor pentru conditii excelente oferite angajatilor. Compania a inregistrat cele mai bune performante la strategia de aliniere a obiectivelor de HR cu cele ale business-ului.

Aceasta certificare valideaza eforturile si implicarea Mega Image in actiuni si initiative create special pentru cei peste 12.000 de angajati din #ComunitateaMega.

In ceea ce priveste perspectivele Mega Image, compania are o pozitie puternica pe piata de retail din Romania si este bine pozitionata pentru a continua sa creasca in viitor. Compania isi continua investitiile in extinderea retelei de magazine si in dezvoltarea de noi produse si servicii.