Despre magazin

Numit initial Penny Market, iar ulterior PENNY (din 2020), acesta este un lant de supermarketuri de origine germana. Compania e detinuta de grupul german Rewe, care are peste 370 de magazine in Germania, Austria, Italia, Romania, Ungaria si Cehia. Inainte sa opereze reteaua PENNY, Rewe Group a detinut supermarketurile Billa, vandute catre Carrefor in 2017, dar si magazinele cash & carry Selgros, compania fiind vanduta total catre retailerul din Elvetia - Coop.

PENNY este unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, cu primul magazin deschis pe piata locala in anul 2005. Intreaga retea este deservita de 4 centre logistice situate in localitatile Stefanestii de Jos, Turda, Bacau si Filiasi. In prezent, reteaua PENNY in Romania este alcatuita din 376 de magazine la nivel national si o echipa dedicata formata din peste 6.500 de angajati. Principalii competitori ai companiei PENNY sunt Lidl si Kaufland. 

Ce gasiti in supermarketurile PENNY? De la carne proaspata si preparate din carne, la legume si fructe, lactate, paine si produse de patiserie si marci proprii (Hanul Boieresc, Suportero, Boni de Tot, Penny, Penny Ready, Pentru tine de la Penny, Casa Gustului, Milkeria, Casa Blanca, San Fabio, My Bio, Gran Mare, Haiduc, Caribe, Kristall Perle, Choco’la, Rios, Bodie, Louisa, Bebelino, Today, Pallor). 

PENNY Romania a incheiat anul 2022 cu o cifra de afaceri de 7,17 miliarde de lei, reprezentand un avans de 33% raportat la 2021. In 2022, numarul consumatorilor care au trecut pragul magazinelor PENNY a crescut cu 15%. Compania a inregistrat un profit net de 152 milioane de lei in 2022, in crestere cu 24% comparativ cu anul anterior.

In 2023, PENNY a deschis 40 de filiale in toata tara si a ajuns la un numar total de 376 de magazine.

Designul magazinelor PENNY ofera o experienta placuta clientilor, evidentiind, totodata, angajamentul companiei in extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din Romania, procesate si ambalate in tara. Experienta la cumparaturi este imbunatatita datorita unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau marcilor proprii realizate conform preferintelor clientilor romani, spatiul oferind totodata o semnalizare mai vizibila a promotiilor si categoriilor principale de alimente.  

Noile magazine PENNY isi intampina clientii cu solutii practice, adaptate stilului de viata agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum si optiuni refrigerate sau congelate.

PENNY Punct reprezinta evolutia strategica a Penny Market in Romania si este structurata in 7 piloni de dezvoltare: experienta imbunatatita in magazine, expansiune, produse romanesti, oameni, digitalizare, sustenabilitate si comunicare integrata. 

PENNY se afla printre organizatiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 in Romania. Certificarea de Angajator de Top reflecta grija si angajamentul pentru echipa si performantele in practicile de resurse umane.