Sistemele de cashback, care recompensează consumatorii cu un procent din suma achiziției lor, au cunoscut o creștere semnificativă în popularitate in ultimii ani.

Creșterea Sistemelor de Cashback și Popularitatea lor în SUA

16.10.2023 | Cashback

Sistemele de cashback, care recompensează consumatorii cu un procent din suma achiziției lor, au cunoscut o creștere semnificativă în popularitate in ultimii ani. Odată cu creșterea semnificativă a comerțului electronic, ofertele de cashback constituie acum un stimulent crucial pentru cei care fac cumparaturi online. În 2021, aproximativ 50% dintre consumatorii online au luat în considerare ofertele de cashback atunci când au ales comercianții.

Preferința pentru aceste sisteme nu se limitează la cumpărăturile online. Peste 60% dintre utilizatorii de carduri de credit în 2020 au preferat recompensele cashback în fața altor stimulente. Mai mult, platformele de plată mobile, cum ar fi Apple Pay și Google Wallet, au adoptat și ele strategia cashback pentru atragerea utilizatorilor.

59% din utlizatorii de internet au folosit cel puțin odata o aplicatie de cashback

În special, SUA a văzut o creștere notabilă în utilizarea aplicațiilor de cashback. Aproximativ 59% dintre utilizatorii de internet din SUA, aproximativ 150 de milioane de oameni, au folosit o aplicație de cashback până în 2021. Aplicații precum Rakuten, Ibotta și Dosh au devenit nume cunoscute, cu milioane de descărcări și utilizatori activi. Principalii factori care îi determină sunt economiile la cumpărăturile zilnice, descoperirea dei produse noi și atractivitatea banilor în fața altor forme de recompensă.

Creșterea în popularitatea sistemelor de cashback evidențiază schimbări mai largi în preferințele consumatorilor dar si impactul avansurilor tehnologice care au stimulat industria. Cu potențiale integrări precum AI, o focalizare pe sustenabilitate și expansiunea globală, în special pe piețele emergente, viitorul sistemelor de cashback nu pare doar promițător, ci transformativ.

Inflația - un factor important în creșterea popularității aplicatiilor de cashback

Totodata, creșterea inflației din ultima perioada duce la o cerere tot mai mare din partea consumatorilor pentru recompense oriunde și oricând cumpără.

Intru-un studiu realizat in octombrie 2022 de Wildefire Systems, 90% dintre respondenti au declarat că sunt interesați să primească reduceri, să folosească cupoane de reduceri și să câștige recompense în bani înapoi atunci când cumpără din cauza prețurilor în creștere. In acelasi studiu se mentioneaza ca 1 din 3 consumatori a început să folosească un program de Cashback în ultimii doi ani.

Potrivit Statista, se preconizează că industria globală de cashback va avea o valoare mai mare de 200 de miliarde de dolari pe an până în 2024, statisticile arătând că 46% dintre participanții la cashback îl consideră un pas vital în deciziile lor de cumpărare.

Dacă și tu dorești să beneficiezi de până la 30% cashback în peste 1.000 de magazine partenere, fă-ți un cont acum pe CashClub.ro  și transformă-ți cumpărăturile în recompense reale.