Despre magazin

Bershka este o cunoscuta marca internationala de moda de origine spaniola, care face parte din grupul Inditex, unul dintre cei mai mari retaileri de moda din lume. Fondata in anul 1998, Bershka este recunoscuta pentru designurile sale la moda, adaptate la tendintele actuale si la gusturile tinerilor.

Marca fost fondata in 1998 ca o extensie a grupului Inditex, cu scopul de a oferi o gama de haine si accesorii trendy pentru tineri. In decursul anilor, Bershka si-a extins rapid prezenta la nivel global, deschizand magazine in orase majore din intreaga lume.

Bershka isi concentreaza designurile si colectiile pentru a satisface nevoile si preferintele tinerei generatii. Marca isi propune sa ofere haine si accesorii la preturi accesibile, care sa reflecte spiritul liber si stilul de viata activ al tinerilor urbani.

In ceea ce priveste colectiile, Bershka ofera o gama variata de produse, inclusiv imbracaminte pentru femei si barbati, incaltaminte, accesorii si cosmetice. Colectiile sale sunt actualizate periodic pentru a reflecta cele mai recente trenduri in moda si pentru a satisface cerintele in continua schimbare ale pietei.

Hainele Bershka sunt caracterizate de un design urban si modern, potrivit pentru stilurile de viata active ale tinerilor. Colectiile sale sunt versatile, oferind optiuni pentru diferite ocazii, de la tinute casual de zi cu zi pana la outfituri de seara elegante.

Bershka utilizeaza o varietate de canale de marketing si comunicare pentru a-si promova produsele si brandul. Acestea includ campanii publicitare in reviste de moda, pe platforme digitale si pe retelele de socializare, precum si colaborari cu influenceri si personalitati din industria modei.

In ultimii ani, Bershka si-a consolidat angajamentul fata de sustenabilitate, luand masuri pentru a reduce impactul sau asupra mediului inconjurator. Acest lucru include utilizarea materialelor reciclate si sustenabile in productia sa si implementarea practicilor de fabricatie responsabile.

Bershka are magazine fizice in cele mai mari orase din Romania, inclusiv Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, si altele. Aceste magazine sunt localizate in centre comerciale importante sau in zonele centrale ale oraselor, oferind accesibilitate clientilor din intreaga tara.

Astfel Bershka se prezinta ca o referinta in ceea ce priveste oferta de articole la moda adresate acestui public cu pretentii din ce in ce mai mari si, in doar 2 ani, imaginea marcii a fost consolidata in peste 100 de magazine. In prezent, dupa 18 ani, lantul are peste 1000 de magazine pe mai mult de 70 de piete, cu vanzari ce reprezinta 9% din incasarile totale ale intregului grup.

Pentru a putea oferi mereu in magazinele sale ultimele tendinte, Bershka foloseste un model de afacere flexibil adaptandu-se la orice noutate aparuta pe parcursul unui sezon prin introducerea de produse noi in magazine, in cel mai scurt timp posibil. Modelele pentru fiecare sezon sunt concepute in intregime de propriile echipe de creatie care folosesc ca si sursa principala de inspiratie tendintele predominante de pe piata descoperite cu ajutorul informatiilor oferite de magazine si chiar de clientii. Echipa de designeri care lucreaza pentru Bershka este alcatuita din peste 60 de specialisti care evalueaza in mod continuu nevoile, dorintele si pretentiile consumatorilor, oferind spre vanzare in magazine peste 4 000 de produse diferite in fiecare an.

Sectiunea dedicata articolelor de imbracaminte pentru femei este cea mai importanta. Aceasta sectiune are doua linii de produse: Bershka si BSK. 

In prima sectiune se pune accent pe ultima moda si reflecta tendintele predominante ale sezonului. Contine o gama larga de articole din denim, tinute de seara, imbracaminte casual si articole dupa ultimele tendinte. 

BSK este o sectiune dedicata celor mai tineri si cauta intotdeauna sa satisfaca interesul si dorintele acestora tinand cont, in crearea colectiei, de gustul lor in materie de muzica, de idolii lor, star-uri rock si asa mai departe. 

Sectiunea barbati ofera mult mai mult decat jeansi la moda pentru tineri. Aceasta linie de produse ofera de asemenea imbracaminte casual, sport si la moda. In plus, pe langa o gama larga de articole de imbracaminte, Bershka ofera de asemenea o gama larga de accesorii si incaltaminte.

Magazinele sunt prevazute cu spatii separate destinate diferitelor linii de produse pe care Bershka le ofera. In fiecare sectiune, Bershka, BSK, si Barbati, produsele sunt expuse in functie de stil, creand astfel o gama ampla, de la imbracaminte casual la sport si de la articole basic la articole fashion.